fredag 11 november 2011

Fredag.

Hade tänkt hinna med massor idag men rätt som det var pös luften ur mig.
Jag hann med någon maskin med tvätt iaf.
Sen måste jag bara fråga: VARFÖR är det så många fingeravtryck och en massa annat skit på speglar jämt? Jag använder spegeln till att titta på/i (de gånger jag hinner) men jag tar inte på den jämt och ständigt.
Så putsat speglar har jag också hunnit med idag. Vi får se hur länge de är rena ;-)
Hur som haver tänkte jag faktiskt fixa till mig lite sen även om det bara blir en hemmakväll. Jag kan tycka det är lite roligt att göra så ibland då jag allt som oftast bara är hemma varje helg.
Så snart blir det en dusch och sen ska jag förbereda middagen. Idag blir det bakad potatis med några goda röror och grönsaker. Hasse skulle ha varit borta ikväll men nu blev det inte så så jag får någon att skåla med ikväll iaf =)
Nej, nu är det dax att ta reda på och vika lite tvätt innan jag rundar av.

Tjingeling så länge =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar