torsdag 10 november 2011

Nu är den inköpt :-)

Vi skjutsade iväg Tove till stallet förut och passade på att ta en sväng till Birsta i samma veva då Mira var lite piggare. For in på Stadium och köpte en jacka. Inte den jag hade tittat på men en annan fin som jag kan ha nu innan det blir riktigt kallt. Sen handlade vi lite frukt mm som Mira var sugen på nu när hon inte äter så mycket eftersom hon är sjuk. Sen var vi såklart in på "lyckobutiken" och köpte min bubbelflaska =)Inte en tokdyr men säkert bra ändå. Jag lägger in en bild snart.

Det enda som har bekymrat mig idag är att jag har haft så himla ont i bröstkorgen av och till idag. Det blir så konstigt när man är van att ha ont på andra ställen. Ja ja det går säkert över.
Tror att min överraskning nog gick hem fastän jag inte fick lika stor respons som jag trodde.
Kollade på lite hårfärger idag men jag kan inte bestämma mig.

Tjingeling så länge =)
Här är den =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar