onsdag 16 november 2011

Mitt i veckan redan!

Vad tiden går fort alltså. Tyckte nyss det var söndag kväll och nu är det onsdag.
Idag var vi och åt lunch med jobbet. Jag hade bokat bord på Vin & MatFabiken där de har riktigt bra dagens lunch med bordsservering.
Det är alltid lika trevligt på dessa luncher med gamla baskethistorier och glada skratt. En sån här gång blir man lite smått förundrad över att vi sitter där som Svenska Mästare i basket och bara har trevligt. Jag har riktigt bra arbetskamrater trots att det bara är karlar. "skratt"
Nu ska jag börja kika på vart vi ska ha årets julbord och vilket datum det blir. Det lutar åt att det blir på samma ställe som vanligt då det är riktigt bra men jag får se. Jag ska iaf börja nosa runt lite.

Ikväll har bästis och smurf varit här och firat Tove då Charlie ska till sin pappa imorgon. Tove fick en massa ingredienser, tillbehör och bakböcker för muffins och makroner så nu kan prinsessan baka hur mycket hon vill.
Självklart hade Majsan testat att baka makronerna som hon dessutom hade med sig. Så här blir det "innekakor" imorgon. Jag åkte dit på att baka lite själv ändå då jag faktiskt hade lovat Tove att jag skulle göra dumlekakor till henne och lovat är lovat.
Jag har 3 paket kvar att slå in och det är bra gjort av mig då jag alltid brukar stå med Allt kvar natten innan. Sen är jag (kanske) redo att se min lilla tjej kliva in i tonåringens värld.

Tjingeling på er =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar