tisdag 22 november 2011

Vart tog min tid vägen då?

Nu börjar jag känna liiite press i min tidsmarginal faktiskt.
Fick ett pling i telefon tidigare om att jag har tandläkartid imorgon igen.
På torsdag är det basket, fredag är i och för sig öppen ännu men det ändras säkert och på lördag blir det eventuellt en Stockholmsresa. Vi kommer väl hem söndagkväll och då är det bara att förbereda måndagen.
Ja just det, måndag är ju också uppbokad och kanske tisdag med.
Sen var det bara onsdag och torsdag kvar nästa vecka innan vi ska på julfesten.
När i Hela friden ska jag hinna shoppa då? Och när ska jag hinna med att städa inför måndagen? Nu har fröken minst sagt gjort en miss i sin planering.
Det känns som att fredag kväll kommer att bli en "liggaisoffanochbaravaraförjagärsåslut" om jag ska lyckas lösa detta.

Sen väntar jag fortfarande på en ny tid till Sollefteå då det är jobbigt att inte veta när jag ska dit igen. Samtidigt blir det ännu mer nervöst då jag Har fått tiden så jag vet inte vad jag dillar om nu.

Jaja, jag är ju både en tidsoptimist och en sistaminuten-människa så jag ska nog hinna lösa både det ena och det andra innan jul iaf (eller nyår) om jag inte hunnit med mig innan ;-)

Tjingeling =)

1 kommentar: