tisdag 22 november 2011

Besatt!

De flesta av oss är väl besatt i/ av något.
Några är besatt av prylar, några av mat, några är besatt av andra personer och jag är besatt av spelet wordfeud!
Jag blir som galen när det plingar i telefonen och än mer galen när det inte gör det i jakt på det där Ordet som jag ska få lägga. Vad har personen i fråga lagt för ord på mig och blev det mycket poäng?
Jag har spelat en del spel på facebook också och där är det väl mahjong som har varit min grej men nu är det i princip bara wordfeud som gäller.
Nu är det ju inte Bara jag som älskar det här spelet då det ibland plingar som attans i min telefon.
Just nu har jag 16 spel igång men man ska nog inte köra med så många åt gången då spelet blir lite segt emellanåt.
Nej nu plingar det igen så...

Tjingeling på er =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar