torsdag 3 november 2011

Ja ja, vad säger man?

Ja då har man varit på den inte allt för ädla sporten hockey för första gången i år då. Det är faktiskt kul att gå på hockey och ikväll spelade de stundtals riktigt roligt.
Får ändå en känsla av att de borde åka mer skridskor och framför allt stanna kvar framför mål för att ta returer.
Nej kanske de skulle få en inbjudan till basketen och se hur man skyddar sin egen hemmaplan ;-)
Skoj att få göra något tillsammans bara jag, Hasse och Mira iaf då det händer allt för sällan. Mira vann 2 stora chokladkakor så hon är tvärnöjd.
Nästa gång hoppas jag att bara jag och Hasse kan gå och självklart att det blir en vinst då.
Tills dess så jobbar jag vidare med den sport som är bäst här i stan och då förstår ni att det är basket jag pratar om.

Tjingeling =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar