torsdag 10 november 2011

Det blev så då.

Det blev som jag trodde. Mirapira är sjuk så det blev till att stanna hemma idag. Jag är ganska säker på att det inte blir jobb imorgon heller. Jag vill inte att det ska bli värre än det är.
Det är väldigt mycket prat om morgondagens datum tycker jag. Vet inte om jag tycker det är så speciellt faktiskt.
Jag tänkte ju fira lite ändå imorrn men jag får nog skåla själv då Hasse har annat för sig. Det blir alltså någon tråkig snabb middag och sen titta på Idol antar jag.
Är sugen att göra något åt håret men jag vet inte riktigt vad så jag får nog avvakta lite innan jag bestämmer mig. Funderar på att byta färg men vet inte till vilken. Samtidigt trivs jag med att vara blond också. Det tål att tänkas på.

Har precis gått med i en tävling på Facebook där man kan vinna en iPhone4 så det blir spännande. Vill du också testa att vinna så behöver du bara gå in på Phoneart:s sida, gilla, kommentera och dela. Lätt va? Nu håller vi alla tummar på vinst!
Så här ser den ut:
Cool eller hur?

Tjingeling så länge =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar