onsdag 9 november 2011

Funderingar på natten

Vaknade inatt och låg och funderade. Jag tänkte på vad som varit och vad som väntar och fick en idé som jag inte kunde släppa.
Inatt tyckte jag den var jättebra men idag blev jag mer och mer nervös för vad jag tänkte göra.
Tänk om det inte tas på rätt sätt? Tänk om det blir fel ändå? Tänk om...
Nej vet ni vad? Om inte Om fanns så kunde man ro på ett spett över Atlanten!
Så sagt och gjort, jag tog tag i det jag ville göra och började planera redan inatt och nu hoppas jag att det visar hur jag har tänkt.
Det är dax att göra något och det Är jag som måste göra det då jag är problemet i sig.
Lite busig känner jag mig och så snart jag vet utgången av detta så kommer ni få ta del av det.

Störst av allt är kärleken mina vänner. Glöm aldrig det!

Tjingeling =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar