tisdag 8 november 2011

Men vad nu då?

Vilken dag.
Har jobbat och styrt ihop allt vad som går idag och ändå blir det fel.
Jag fick iaf en sväng på stan och lite shopping idag. Var på Cubus och köpte en klänning som jag tycker så mycket om + en kofta till det. 2 par strumpbyxor blev det visst med.
Sen var jag på H&M, gjorde några fynd och några "bör ha-grejor" innan jag avslutade min fria tid på Stadium. Där hittade jag en jättesnygg jacka men orkade inte prova så jag måste nog dit imorgon igen.
Har hittat några bra grejer till Tove så jag hoppas hon blir nöjder ;-)
Efter shoppingen gick det bara utför vill jag säga.
Har haft en olustig känsla ett tag och jag vet inte, men något är det iaf. Så inte blev jag förvånad direkt när:
SAAB-eländet (Jaa, min Rally-SAAB) pajade ihop där den var utsliten (men lappad) totalt så nu låter den över hela kvarteret när jag svänger.
Inte nog med det!
Vi förlorade totalt mot LF i basket ikväll. Jag trodde att vi var på väg att vända i 3:e Q men inte då!
Haaaallå! Vart är mitt glödande lag? Vart är passionen för spelet? Vart är spelet över huvudtaget? Ser ett platt lag som kan så mycket mer på plan och flera ring ut.
Tänker inte ta upp domarinsatsen alls! Men jag tror inte vi var deras favoriter ikväll...

Tjingeling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar