måndag 21 november 2011

Det drar ihop sig!

Gud vad helgen gick fort.
Det har (nästan) varit en fulländad helg fylld med basket, god mat och mys.
I lördags svarade jag på en annons på blocket så igår drog vi iväg en sväng och jag köpte faktiskt en skoter. Det är väl våran tillsammans men det va iaf jag som såg till att den blev köpt.
Jag sa till Hasse att jag tänkte lacka den rosa och pimpa den med glittriga stenar men han tittade på mig så konstigt så den får väl fortsätta vara röd ;-)

Det drar ihop sig snabbt nu tycker jag.
1:a advent till helgen och sen är faktiskt fest (Hör och Häpna) två helger i rad! Men vi ska hitta barnvakt åt Mirapira till helg nr 2 först.
Det som är bra med fester är ju att man får shoppa en massa nya kläder innan.
Undra om jag ska gömma undan några klänningar för Hasse först? Nä, jag behöver nog inte göra det då han redan är förvarnad =)

Nu tvättar jag för fulla muggar och hoppas på så sätt bli av med lukten efter dagens middag som var blodpudding.

Tjingeling på er =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar