fredag 4 november 2011

Regnigt?

Kan det vara tråkigare väder än det är nu? Regnet är så där att det åker in från alla håll. Men man får en hel del gjort hemma då så någon nytta gör det väl antar jag.
Tove hade Halloweenövernattning i stallet igår så hon kom hem och tvärslocknade i soffan innan det var dax att bege oss till stallet igen för en timmes hyrning och sen en ridlektion på det. Undra hur hon kommer att må imorgon kväll?
Igår var jag och köpte några fler presenter till henne så nu är snart det mesta klart inför födelsedagen och jag är riktigt förvånad att jag är klar i så god tid.
Börjar jag bli gammal nu eftersom jag är så förståndig? Nä det kan jag inte tro, jag som bara är 25 ;-)
Imorgon fyller mamsen år så dagen kommer att vara fullspäckad med tävling, firande och sen gäster på middag.

Tjingeling så länge =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar