måndag 7 november 2011

Då var ledigheten slut.

Idag var första dagen på jobb och skola igång igen efter en veckas ledighet. Lite jobbigt att Mira kom och klämde ned sig mittemellan oss igår bara så sömnen kunde jag glömma.
Känner mig lätt stressad över att jag ska ha en massa kort klara till i morgon på jobbet men jag saknar kort att skriva på. Men allt löser sig i slutändan har jag hört.
Tog ett beslut att inte dela med mig en massa statusar på facebook nyss då vissa ändå nästan aldrig skriver något själva. Vi får se hur länge det blir så men jag kommer fortsätta dela med mig av bloggen där iaf.
Då väljer man själv om man vill läsa eller ej.
Jag älskar verkligen facebook och alla mina vänner men tycker en del saker har blivit för mycket för mig.
I morgon är det basket igen och Hasse ska gå på kurs och sen spa. Vissa har det bra ;-) Det ska bli kul att se hur LF spelar och hur vi står upp mot dem.
Den här veckan kommer jag inte se så mycket av Hasse antar jag då det är jobb, kurs, hockey? och sen skulle de ha något med jobbet också. Undra vad jag ska hitta på då? Det blir väl ingenting antar jag men kanske jag har lust/ ork att pärla lite iaf :-)
Sen bör jag väl börja få allt klart inför prinsessans födelsedag nästa vecka också. Liten blir stor, helt otroligt! Har en del planerande kvar och med tanke på att hon rider den dagen så blir det lite knepigt med tider då också.

Tjingeling så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar