lördag 5 november 2011

Det svider i hjärtat!

Idag svider det i ett mammahjärta!
Första gången Hasse är hemma från Gotland och prinsessan var Sååå laddad för en bra runda.
Ett Klubbmästerskap väger tydligen tyngre än att få bra placeringar på lokala tävlingar.?!
Tove och Lukas rev hinder nr 4 och sen trodde hon att fas ett slutade vid hinder 7 men det slutade på hinder 8 så det blev 8 fel och prinsessan var ett minne blott.
Hon var så besviken och låste in sig på toa i 40 min innan hon kom ut och kunde prata.
Mitt hjärta blöder så mycket för henne men samtidigt vet jag att man måste förlora för att bli en bra vinnare.
Mina prinsessor Är och Förblir mitt Allt så när de lider så gör jag det med.
Efter tävlingarna for vi upp till mamma som fyllde år och sen hade vi middagsbesök av grannarna från Stockholm. Det är alltid lika trevligt att umgås med dem och jag fick även sälja ett smycke ikväll.
Nu laddar vi om för morgondagens dressyr och hoppas på bättre resultat (alltså att Tove är nöjd) till imorgon.
Måste bara säga att alla Njurundaåkare gjorde Superbra åkningar på GGN i år.
Stort grattis till er och framför allt till våra nybörjare Jesper och Simon! Jäklar vad stolt man blir!!!

Tjingeling på er alla =)

1 kommentar:

  1. Tack,tack. Har satt i mitt reservsim i Hasses mobil och kör träningstjosan :-)

    SvaraRadera