onsdag 2 november 2011

Vaknade med en fantastiskt bra känsla och hade den bra länge. Synd att en halvtimme kan förstöra så mycket men det är väl bara att börja om.
Men för att fortsätta så så tar vi det så här.
Oj vilken dag det har varit. I morse när jag vaknade hade våran bruna tunna kommit för sortering av matrester. Det var bara att dra igång med att sortera och göra rent i sopskåpet för att få plats alltså. Jag röjde, rensade och torkade som en galning och är mycket nöjd över resultatet. Efter det kände jag att jag måste få undan på köksbänkarna så det var bara att sätta fart igen med det.Sen drog jag igång en sats med kalops som fick puttra i 5 timmar innan det var dax att avnjuta middagen. Idag blev det ett glas rött till middagen kan jag lova =)

Tjingeling så länge =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar