söndag 13 november 2011

Farsdag

Jaha, då var vi inne på helgens sista timmar då. Helgen har rullat på med allt möjligt och jag är nöjd med det mesta.
Igår kväll kom vår vän Herr Lars ner och bjöd på kvällsfika i form av pilgrimsmusslor och bläckfisk som han glatt stod och stekte. Under tiden rörde Hasse ihop en gravlaxsås som blev toppengod. Inget dåligt kvällsfika eller hur?
Vi har ju begravt Miras hamster i helgen så nu ska vi hitta en bra sten som vi kan skriva på så att det blir fint också.
Idag så for vi till Hasses pappa och firade honom och tur som vi hade fick vi middag där innan det blev tårta.
Min pappa firas nästa helg då vi bjuder hit honom på middag. Han kan ju inte komma när Tove fyller år så då tar vi allt på en gång.
Som sagt så fyller min stora prinsessa tonåring på torsdag och det är en hel del som ska hinnas med innan så det blir några hektiska dagar. Jag som hade sagt att jag skulle hinna pärla med en vän också.

Ha det gott allihopa.
Tjingeling =)

1 kommentar:

  1. Nåja, vad är väl en pärlkväll med mys-Mia? Alldeles ... alldeles ... underbar! ;)
    /Helena

    SvaraRadera