fredag 11 november 2011

Pyspunka

Luften som pös ur mig idag vill inte fyllas på till 100% Det liksom pyser ur hela tiden och det känns jobbigt när jag hade lovat mig själv att vara stark och trygg i mig själv.
Det värsta är att det är en speciell sak som får mig att flyga i luften Så mycket och jag kan inte göra något åt att det händer.
Ibland är det så att vissa saker får en i obalans och för mig är det det här.
Jag försöker andas, tro och (faktiskt banna mig själv) men det sitter där som ett tuggummi som inte går att få bort.
Hur som helst så blev det "charre" ikväll med chokladdoppade jordgubbar. Tror tjejerna åt de flesta ;-) (jordgubbar alltså!)
Är faktiskt missnöjd över att ha kommit så kort bit när jag borde ha kommit längre i mitt sätt att tänka.
Fast det kanske inte är så konstigt, det kanske är andra som tycker jag ska ha kommit längre än jag är redo för.

Måste berätta att vi har sorg här ikväll med. Miras hamster har dött så imorgon ska vi ha begravning.
Hon tog det helt ok ändå eftersom vi har pratat om att han levde på övertid den killen. Han var iaf glad och nöjd in i det sista så han hade nog ett bra liv.
Kan bara berätta att han var tydligen död ett bra tag då det började lukta död i Miras rum... Bläk!

Tjingeling allihopa =)



Ber om ursäkt för dålig kvalitet på 2 bilder då jag hade skalet kvar på telefonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar