fredag 25 november 2011

Kyrkobesök och klädprovning.

Den här dagen startades med adventshögmässa i G:A Kyrkan då skolan alltid ordnar ett adventsfirande. Tove är ju med i kören så det blir extra roligt att titta även om hon mest stod och gäspade där framme.
Det är min tokfia det.
Sen for jag hem och fortsatte packa och fixade en kattvakt. Tur Helena ställer upp. Slukade 2 ägg och sen bar det av ned till stan för att prova ut kläder och visa upp håret för frisören. Jag ska ha fyra olika outfits så det blir spännande att se om jag hinner byta om emellan. Jag kan nästan se mig själv komma utfarandes med snedknäppt blus och byxorna med avigsidan utåt! Ha ha ha, gud vad folk skulle garva.
Nej det blir säkert bra det här.
Nu har Hasseman lämnat av Tove i stallet och vi ska bara packa klart. När Toves ridlektion är klar så sticker vi iväg på en gång mot vår huvudstad.

Tjingeling på er =)

2 kommentarer:

  1. Må hästarna halta i fjollträsk, du har lockat iväg karln din på villovägar. Skotrarna står i väntan på underhåll och kärlek här i norrland!!!

    SvaraRadera
  2. Han är på väg hem nu. Så snart kan ni ha skotermys och skoterbus ;-)

    SvaraRadera