torsdag 3 november 2011

Pengarna rullar iaf.

En lugn förmiddag idag men sen rasslar det på som vanligt. Tove drog till stallet och Mira skulle till en kompis.
Själv for jag ner på stan för ett efterlängtat (NOT) besök hos tandläkaren. Hade som vanligt inga hål men tandsten. Jag fick iaf en bra kudde att ligga på istället för den vanliga. Fick inte komma in i tid heller så såklart fick jag en ny tid att komma och ta bort det på. Det känns ju mindre kul då det kostar skjortan att gå till tandläkaren.
Ja ja, nu ska jag hoppa in i en dusch innan Hasse kommer hem. Sen bär det iväg med grejor till Tove som ska övernatta i stallet och efter det tar vi en tur till Timrå för att kolla på... hm curling? nä, konståkning? nä just ja, de Försöker ju spela hockey! ;-)
Får se om mitt besök i arenan ändrar förluststatestiken något ;-)
Tills sen så säger jag som vanligt:

Tjingeling =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar