måndag 14 november 2011

Jag kan nästan allt jag! (Lotta på bråkmakargatan)

Vi hade möte på jobbet i morse så nu är det klart att vi är i nya lokalerna från Januari. Känns både bra och vemodigt att flytta.
Skönt att hamna centralt men jag är väldigt orolig över det här med parkering då jag ännu inte vet hur det ser ut med det.
Efter jobbet for jag in till stan och kikade lite.
Hör och häpna, jag stod emot frestelsen att köpa ett par nya skor som jag var sugen på. Dessutom hittade jag jättefina underkläder som jag inte heller köpte. Lite stolt är jag nog.

Sen hämtade jag tjejerna innan vi for hem och lagade middag. Idag blev det en tacogratäng á lá påhitt igen men den blev riktigt lyckad.

Nu sitter jag i rummet och skriver på den bärbara datorn då jag har varit så himla duktig och kopplat in det trådlösa systemet här hemma.
Måste bara säga att jag Är sjukt duktig. Kan faktiskt laga mat, måla om, göra smycken, lägga om däck på hojar och va min egen IT-support. Nu ska jag bara lära mig baka och städa också så är jag snart fulländad "skratt" !!
Nej skämt åsido så lite stolt efter den här dagen är jag iaf =)

Tjingeling så länge =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar