fredag 18 november 2011

Trolleri

Jag missade totalt att skriva igår. Toves födelsedag blev toppen och jag tror hon blev nöjd med allt hon fick. Det blev mycket pengar och presentkort. Vi hade köpt en kamera och ett träns som lite bättre presenter och sen blev det en hel del kläder också.
Sen får ju den som fyller år bestämma maten så det blev Chicken á la king till middag igår.

Min lillebror har lärt sig att trolla så jag sa till honom igår att nu får du visa mig något.
Det gjorde han också!
Jag fattar inte hur det gick till, han visade mig ruter 6 som jag fick lägga mellan mina händer och sen visade han upp spader 4 som han höll i. Efter några rörelser med hans kort under mina händer fick jag öppna dem och titta. Tro om jag blev förvånad då jag hade spader 4 mellan händerna då.
HUR gick det till? Jag fattar inte men nog kan lillebror trolla alltid!

Idag har jag farit runt som en galning känns det som och handlat, hämtat och skjutsat. Det blev lite lustigt när jag skulle hämta korten till skrivaren.
Jag var lite osäker på vart jag skulle gå in så när jag öppnade dörren så frågade jag om jag hade kommit rätt, varpå killen säger: det beror på vart du ska. Såklart ska man väl fråga om man kommit till rätt företag istället men jag fick iaf någon annan att le idag så jag bjuder på det.

Nu är det hämtning av tjejer som gäller och sen skjuts till stallet innan man trycker i sig lite mat och far ner till Sporthallen och basketmatch.
Ikväll är det fri entré för alla så har du inte varit på basket tidigare så tycker jag att du ska passa på ikväll!

Tjingeling så länge =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar