måndag 28 november 2011

Vilken dag...

Vilken dag det har varit.
Gick lite tidigare från jobbet för att äta lunch med Hasse idag. Det självklara valet blev Bergsåkers travbana då svärföräldrarnas häst startade på lunchdubbeln. spelade som vanligt v/p och efter ett tips så slängde vi in en dubbel också. Hon var helt överlägsen i sitt lopp så nu blir det en start på V 75 i december. Tur att det är hemma på Bergsåker så vi kan åka dit och titta.
For iväg en sväng på stan och sen hämtade jag tjejerna innan det var dags att försöka gömma dammråttorna under mattorna. Gjorde 2 pajer men det hade jag inte behöva gjort då mamma hade med sig blåbärsrulle också. Den är så himla god och Tove slukade sina bitar utan problem.
Efter att mitt födelsedagsfrämmande hade åkt här ifrån så tog jag och tonade håret.
Fick jättemånga fina presenter så jag är supernöjd.
Kan lova att det var gott med ett glas vin efter all stress idag.
Dessutom har jag fått så många grattishälsningar på FB att man inte kan vara annat än nöjd.
Tack alla mina vänner/ bekanta och släkt för att ni har förgyllt min dag på detta underbara sätt.
Jag älskar er.

Nu säger jag bara: Tjingeling på er =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar