tisdag 1 november 2011

Smärta mot smärta!?

Nu är den här dagen äntligen över. Jag fasar mer och mer för varje gång jag ska genomgå detta.
Klev upp i morse och skjutsade Mira till fritids innan jag och Hasse for och åt en lunch. Därefter for vi upp till Sollefteå och kom faktiskt dit i god tid.
Sen börjar då behandlingen som utförs genom att de går in med nålar i kotorna uppe i halsryggen.
De kör med 3 nålar och bedövar helt enkelt hela övre delen. Den här gången missade de flera gånger på en kota så det gjorde riktigt ont.
Förhoppningsvis behöver de bara göra det här en gång istället för två som de gjorde sist och kan isåfall gå in med nålarna och köra på med el direkt på nästa behandling.
Det är lite svårt att förklara hur det går till men ungefär så är det.
Bilden visar var de har gått in och behandlat.
Blev lite full i skratt efteråt då jag skulle flytta mig från rullstolen till en vanlig stol och nästan föll i golvet med huvudet före. Balansen blir inte den bästa när man är bedövad så där.
Sen blev det till att åka hem igen och hämta Mira som nu var hos Majsan, Charlie och Mona.
Nu blir det en stunds vila.

Tjingeling så länge =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar