torsdag 24 november 2011

Vilken kväll!

Så har ännu en dag gått då. En riktigt bra dag och kväll blev det till slut även om jag vissa dagar mår sämre än andra.
Kvällen höjde iaf stämningen då Dragons tog hem seger mot Borås och dessutom klev över 100:a-strecket i poäng. Alltså en målrik match som hade förtjänat mer publik än vad som var på plats.
För er som inte är bekant med basket ska jag försöka förklara vad tjusningen med sporten är: Den är fartfylld med en massa spänning och ett intensivt spel. Gillar man hockey så kommer man defenitivt att gilla basket. Inte lika hårt spel men jäklar vad det går undan!

Måste bara säga en sak till innan jag kvällar.
Ibland, eller ganska ofta så säger ett sms sååååå mycket! Jag älskar att få de där små sms:n som säger mer än långa meningar. Så jag säger bara: skicka fler sms till Alla ni bryr er om och gör det ofta. Det är värt mer än man tror.

Tjingeling på er =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar