fredag 23 mars 2012

Är jag tokig?

Men nu jäklar börjar det bli nerver utanpå kroppen iaf!
Ikväll far jag mellan dator och skoter. Följa livestatistiken från basketen och pimpa min sköna röda.
Har man nu klistrat på ordet Diva så får jag nog försöka leva upp till det men nog fan är jag nervös inför imorgon!
Jag i en Skotertävling?!! Hujedamig, hur ska det här gå? Jag vet ju hur jag är. Inte kommer jag att ta det lugnt när jag kör även om jag har sagt det.
Eller det kanske är det jag gör när skotern är klar. Jag säger bara... "Tassel" och bling bling ;-)
Hur lätt kommer det bli att köra skoter i klänning då?
Ja den som lever får se (om jag överlever) var det någon som sa...

Jag lägger in ett foto så fort den är färdigpimpad så ni får se hur snygg den är =)

Hur som helst så har jag fortfarande biljetter till tisdagens basketmatch kvar om någon är sugen att gå.

Skål och tjingeling på er =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar