måndag 5 mars 2012

En markant skillnad!!!

Jaha, dagen närmar sig sitt slut och jag har fått en hel del gjort.
Tvättat flera maskiner, röjt i hallen och plockat lite här och där.
Skulle fått lite tid över till att baka något den här veckan med men den biten är inte min starka sida så vi får se vad jag lyckas sno ihop inför Miras födelsedag nästa vecka.
Annars finns alltid ICA till hands ;-)

Nu ikväll har jag gjort den största insatsen ever vill jag lova. Mira har länge vägrat städa på sitt rum och jag har Inte ställt upp på att det skulle vara jag som städade. Ikväll bestämde vi oss tillsammans för att göra klart och vips så är allt klart.
För att ni ska förstå och få en uppfattning om hur det såg ut så kommer här bilderna.
Före


Efter















Nu kanske ni förstår om jag är slut!
Så nu har jag förtjänat en paus och ett glas rött.

Tjingeling =)

1 kommentar:

  1. Mycket, mycket bra jobbat!!!!! Trodde inte det var samma rum på de två bilderna...... Hm! Det gjorde du/ni bra!!

    SvaraRadera