fredag 2 mars 2012

Fredag med vinst.

Så har man då varit iväg och jobbat en sväng. Det blev lite väl spännande då vi låg under ganska länge innan det vände och vi kunde hålla Uppsala bakom oss och till slut vinna. Nu har vi "barra" 3 tuffa matcher kvar innan kvartsfinalerna börjar och det skulle sitta fint att vara tabelletta då. Men basket är en sport med mycket poäng och lite andrum så det är bara att hålla tummarna för att allt går vår väg =) Jag har ett så spännande jobb och jag fattar inte hur 4 år har kunnat gå så fort. Medans jag jobbade hjälpte Hasse Herr Lars med att svetsa skoter och sedan har de varit iväg med ved till vår utflyktsplats tills imorgon. Det ska bli kul att se hur många vi blir där innan det är klart för rykten sprids fort och vi är bra många som brukar åka skoter i området. Idag var jag på vippen att åka iväg på jobbet i min Onepiece men insåg snabbt att jag kanske inte skulle bli tagen på allvar då och hur skulle det se ut med mig som ett märkligt mumintroll som försöker svara på frågor? Så jag hoppade det idag men man vet ju aldrig, någon match kanske den sitter på. Om inte annat så för att skrämma motståndarlaget ;-) Nu sippar jag på lite rött i väntan på att Hasse kommer hem igen. Tjingeling på er =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar