lördag 24 mars 2012

Skotertävling check =)

Så har vi då klarat av den här skotertävlingen då.
Att se alla dessa gammskoters köra runt på en bana som efter bara några åk endast består av lera är helt fantastiskt.
Att sen få vara en del i det hela och köra själv är huuur amazing som helst!
Hur gick det då för min del?
Jovars, helt ok. Jag hade problem i 3 av 4 starter då jag inte fick fast dödmansgreppet och i ett heat ville den inte starta så jag hamnade ett helt varv efter.
Men vad gör väl det? Ingenting.
Jag hade iaf den mest pimpade skotern och fick nog flest kommentarer då jag körde barhänt i klänning och skinnjacka =)


Taggad med långt hår dagen till ära ;-)

Startposition.

Nu krånglar det lite då.

Får man inte i gång grejorna så hamnar man efter :-)

Hjälm på!

Tippar man och sakerna går sönder...


... så går det alltid att laga med t ex en del av ett träd och silvertejp;-)


Många skotrar på plats



Nu laddar vi för bankett med middag och prisutdelning. Antagligen får vi se lite filmer från dagen också och det är alltid skoj.

Tjingeling =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar