söndag 25 mars 2012

ONT!

Jaha, då är söndagen slut då.

Lördagens bankett blev som vanligt toppen med supergod mat och glatt sällskap.
Att jag sedan blev utsedd till årets "monsterbrud" var jättekul och självklart ärofullt.

Vaknade 06:45 i morse men den var ju alltså 07:45 eftersom vi Äntligen har sommartid igen. Så härligt att det snart är sommar igen.

Sen fanns det en nackdel med att vakna idag också. Jag har ont i Nästan hela kroppen! Hur fan kan man ha så här ont? Jag har ju inte ens nå muskler att ha ont i ;-)

Hur som helst så var det bara att bita ihop och åka ut till Ridskolan då det var lokala tävlingar idag och Tove startade.
Det gick så himla bra med en felfri ritt och en fin placering på en ponny hon nyss har börjat rida.
Hasse fick göra ett arbetspass på parkeringen innan vi kunde åka hem en sväng.

Vi fick vila ett tag innan vi tog oss bort till Smurf som fyllde år idag. Där var lägenheten full med folk och jag vet inte hur många barn som var där.

Nu tänker jag bara ligga i soffan, tycka synd om mig själv och fasa inför att kliva upp i morgon bitti.


Tjingeling =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar