onsdag 21 mars 2012

Härligt.

Ja då har jag haft utvecklingssamtal med Tove och hennes mentor igen och det känns så härligt att det går framåt för henne. Det märks att hon verkligen försöker nu och att det även visar sig i ämnena. Är riktigt stolt över vad hon har lyckats med de här senaste månaderna.

Efter middagen som (på barnens begäran) även idag bestod av pölsa, fläsk och potatis så for vi ut till BC för att leta efter den bikini som Tove vill ha. Tyvärr kommer den inte hem förens någon gång i Maj och då är det lite försent. Men efter att ha traskat igenom alla butiker så blev det en chockrosa bikini från Cubus. Jag hittade också en jag vill ha med svenska flaggan men vi får se hur det blir med det.
Som vanligt blev det lite mer shoppat så en bikini råkade bli en påse för 700:- men men, vad är pengar till för om inte spenderas ;-)

Jag kommer som sagt att dela ut biljetter här på bloggen till nästa basketmatch hemma och som det ser ut nu har jag 10 biljetter som ska glädja några av er i 40 minuters spännande underhållning.
Imorgon skriver jag hur det kommer att gå till.

Tjingeling alla glada =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar