måndag 19 mars 2012

Lite omgjort och sagoklänning...

Jaha, då har jag varit och pillat runt lite och gjort om lite här på bloggen igen.
Jag fick höra att överskriften såg lite elak ut så nu är det utbytt. Det är så skönt när folk vågar tycka till och säga det så att man har möjlighet att ändra till något annat.
Nu måste jag vänja ögonen lite vid den innan jag fortsätter göra om. Vet bara inte hur jag ska få till det här med fotona. Bilderna hamnar inte där jag vill och det går inte att flytta dem hur jag vill heller.

Hade tänkt ta med stora prinsessan på en tripp ut till BC då hon vill köpa en ny bikini inför resan men då fick Mira hit en kompis så vi får nog hoppa det.

Idag har snickaren varit hit och snart påbörjar de altanprojektet (som gick sönder förra vintern) så nu måste vi bestämma oss för vilket räcke vi ska ha plus att vi måste få bort snön som ligger kvar på trappen. Men visst känns det härligt att få en hel altan igen.

Var på utvecklingssamtal med Mira och hennes mentor idag. Känns så bra att hon når upp till eller ligger över alla mål och att hon både är snäll mot andra och har många vänner. Jag hoppas att det får fortsätta så.
Snart är det Toves tur och efter att ha läst igenom utvärderingen så känns även det bra. Hon har jobbat på bra och når nu i princip alla mål i de viktiga ämnena.

Måste lägga in en bild på klänningen Mira fick i födelsedagspresent av Lars och Helena efter deras tripp till USA. Man skulle kunna tro att hon ska gifta sig. Så otroligt vacker klänning och Mira blev som en liten prinsessa i den. Som en saga, eller vad säger ni?
Miras klänning som Lars och Helena köpte i USA!
Tjingeling =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar