tisdag 6 mars 2012

Sol ute...

En strålande dag ute idag.
Vet inte varför men jag vaknar tidigt fast än jag har möjlighet att sova ut. Idag vaknade jag vid 8:00 och klev upp före 9:00.
Mira tog tag i alla gosedjur hon har uppe i sängen så nu är det nog bara hälften kvar.
Tove drog iväg till stallet och Mira kunde nu äntligen ta hem en kompis eftersom det är städat så nu leker de för fullt.

Jag själv plockar vidare och nu är det tvättstugans tur. Jag fattar inte varför man sparar på en massa gamla kläder som man aldrig kommer att använda!
Gardiner som inte kommer att komma upp något mer och saker som tjejerna sytt av lakan som man inte ens vet vad det är mm, mm. Som man säger: "Den som spar, han har..."
Så nu rensar jag undan All skit som ligger och skräpar och hittills är jag uppe i 3 stora sopsäckar.
Vi får se hur mycket som åker men mycket blir det.

Tjingeling så länge =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar