onsdag 7 mars 2012

Hoppsan...

Kan lova att jag rensade ordentligt igår.
Det slutade med 6 fulla sopsäckar som ska på tippen idag. Hasse röjde undan i garaget så nu blir det säkert en och annan mekarkväll för grabbarna där nere igen.

På kvällen gick vi upp till Herr Lars som fyllde år och fick oss lite smaskig tårta. Mira bestämde att hon ville ha likadan när hon fyller år så jag får fråga vad han hade i den förutom alla goda bär.

Har precis skruvat ihop en kontorstol så vi kan få med den gamla till tippen också. (Kanske lite för att skjuta upp dammsugningen med)

Ja just det, igår hittade jag en sida med dekaler och annat så jag funderar på att lägga en beställning ikväll så att jag och Helena kan börja pimpa skotern.
Tror att det kommer bli skitbra :-)

Nä, huset kallar på min uppmärksamhet och Mira behöver assistans.

Tjingeling =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar