torsdag 22 mars 2012

Basketbiljetter

Oj vad stressigt det har varit idag.
Har jobbat i ett känns det som och med saker jag vanligtvis inte gör så ofta. Idag fick jag skriva ihop ett brev till kunder/sponsorer och det brukar jag inte göra.
I vanliga fall brukar vår ordförande Anders Öhrn göra det men idag for han och Mange Hellberg iväg till Afrika för ett vattenprojekt med Avsändare Sundsvall.
Jag rekomenderar att ni följer bloggen om vad som händer under resan här:

http://blogg.st.nu/kenyaresan/

Efter jobbet hann jag med en tur till BC igen och denna gång var det för att handla klart presenter till min gudson Charlie (fast han går mer under namnet Smurf för mig) och jag blev väl nästan klar med allt.

Nu är det dax att dela ut lite basketbiljetter till tisdagens kvartsfinal och jag tänkte hålla det jäkligt enkelt.
Du skriver helt enkelt ditt namn och om du vill ha 1 eller 2 biljetter som kommentar till detta inlägg.
Alltså max 2 biljetter/ person.
Jag kommer sedan att lägga biljetten-/rna i ett kuvert som kan hämtas i kassan på Sporthallen innan matchen.
Kan det bli enklare?
Jag har för tillfället 10 biljetter så passa på nu =)

Lägger även in en liiiten önskan om att ni går in på Sundsvall Dragons facebooksida och gillar oss där men det är inget tvång. Biljetterna delas ut ändå.

Tjingeling =)

6 kommentarer:

  1. Fel tid hjärtat, smurf orkar inte.... Men vi vill :)

    SvaraRadera
  2. Vi skulle gärna vilja ha två biljetter :D


    //Malin, Toves kompis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då lägger jag undan 2 till dig Malin =)

      Radera
  3. Hej Mia vet ju inte hur man läger in en kommentar. Men har du en biljett till mig.


    Kram Från din kära kusin Helene
    hehehe

    SvaraRadera
  4. Hej igen!!!

    Gick ju bra det där haha.
    Mvh/ Helene

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jo det gick ju bra. Nu vet du ju redan att du har en biljett =)

      Radera