onsdag 28 mars 2012

Men tjena va dyrt det blev.

Ja idag hade jag alltså lovat min äldsta att åka till hästbutiken och titta på en ny skyddsväst så det var bara till att göra det.
Dumt gjort av mig...
När vi kom dit så började hon att prova den billigare modellen men den var inge bra så det blev den dyrare. Kan säga att hoppet emellan blev 1500:- då den dyrare kostade 2500:-
Sen hittade hon lite reagrejer oxå. Ett par röda ridbyxor helskodda i svart som bara kostade 300:- och en väst för varmare väder för 220:- blev det inhandlat med.
Sen får man säga att servicen är helt enorm. Vi hade tänkt köpa västen lite tidigare eftersom vi hade en lapp med 20% på men det hann vi liksom aldrig med.
Då säger hon bara att då får du 10% på västen nu istället. Helt otroligt då hon inte hade behövt göra det.
Jag kommer alltid att handla hästprylar på Grafström´s för där är de alltid trevliga och hjälpsamma.

Har precis lovat på kära fejan att när Dragons vinner borta på fredag så kommer jag att stå i insläppet på måndag i min OnePiece.
Kan vara värt ett besök bara det ;-)

Nu är det Grey´s på TV så jag säger bara:

Tjingeling alla glada =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar