onsdag 7 mars 2012

Har lekt med mina vänner.

Jäklar vad dagen har rusat iväg! Har lyckats bringa reda i kaoset idag och de som känner oss vet vilket jobb som krävs för det :-)
Många tänker säkert, va då kaos? Då har ni inte varit hos oss ofta. Med mina problem så hoppar jag hellre över städningen för att orka göra roligare saker så när det är kaos här är det verkligen det.
Men idag har jag lekt med mina vänner: herr Morr, fröken Moppsig och lätt drogpåverkade Fru Trasa. Att leka städleken med dessa vänner kan va riktigt skoj dagar som denna då jag mår hyfsat.
Herr Morr kan va lite bråkig då han ska runda en del hörn men annars är vi vänner hela tiden. Fröken Moppsig svassar runt med sitt lila hår och tycker hon gör ett toppen jobb på fläckarna hon hittar. Sen har vi Fru Trasa som med glädje drar i sig av vad man än sprutar ut för medel, så är hon lätt skabbig efter sitt jobb vill jag lova.


Herr Morr =)

Efter middagen tog Hasse med sig Mira och Björn till tippen medans jag och Tove tog en snabbis i BC för att köpa några presenter till Mira.

Nu tänker jag bara koppla av och vänta på att Grey´s Äntligen börjar igen.
Ja jag vet, jag är TV-beroende ;-)

Tjingeling så länge =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar