torsdag 15 mars 2012

Blond Men Smart

Sedärja, jag fick till det lite med saxen (om det blev bra återstår att se) och fick i en nyans ljusare blond färg i håret med.
Sen så dök Majsan upp bara sådär en torsdag. Vi har inte pratat så mycket egentligen men det är det som är så skönt med bästisar. Man kan bara sitta där och känna gemenskapen och veta att det duger gott och väl. Tack för att du är du bästis.

Funderar lite på det här med idioter oxå. Är det något som följer med i generna eller växer man bara upp till en sån?
Har några jag tänker på nu och förstår faktiskt inte hur man blir en fullfjädrad idiot.
Finns det kurser att gå? Distansutbildning kanske?
Är det något man får diplom eller medalj för senare eller är det bara så att man inte förstår bättre?
Jaja, jag antar att det krävs en hel doktorsavhandling för att lösa den gåtan och det har jag inte tid
med nu ;-)
Just nu har jag en massa hjärnspöken att jaga bort samtidigt som jag måste hjälpa ett gäng häxor med sin gryta.

Tjingeling från "Bitterfittan" =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar