måndag 26 mars 2012

Tiddelidoo va gla jag är.

Efter denna tuffa helg som har föranlett till den träningsvärk jag nu har så måste jag säga att jag är på ytterst bra humör.
Det närmar sig påsk och avresedatum med stormsteg och värmen kryper längre upp på celsius-skalan för var dag.
Nu ska påskriset in så mår den här påskkärringen utomordenligt fint sen.

Idag tänkte jag strosa runt på stan en sväng innan tjejerna slutade men då det började blåsa så mycket for jag hem istället.
Virrig är jag ju allt som oftast men när jag hämtar Mira idag så blir jag smått förvånad över att jag har glömt att packa ner vantar till henne.
Det märkliga är att jag inte har en aning om vart jag har lagt dem. Som tur var så hittade jag 2 par från ifjol så hon får ha dem imorgon istället.
Jag får ta och fundera vidare på vart de kan vara sen.

Efter middagen for Mira till en kompis och jag tog med Tove för att åka till Grafström´s och titta på en ny skyddsväst till henne.
Men jag lär mig tydligen Aldrig att de stänger 17:00 så det blev inget med det.
Istället for vi och skjutsade hem Bästis och Smurf då hon lämnade in bilen på verkstaden i dag.

Match imorgon igen och 1-1 står det. Spännande värre må jag säga. Vi bör/måste ta den här vinsten så man slipper ifrån alla hjärtklappningar som blir om man förlorar hemmaplansfördelen.
Jag har fortfarande biljetter kvar om någon vill gå. Det är bara att skriva upp sitt namn så lägger jag undan.

Nu ska jag röja undan på rumsbordet innan Mira ska i säng och jag in i en dusch. Sen är det TV för hela slanten.

Tjingeling =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar