torsdag 15 mars 2012

Katt eller Alien?

Idag känner jag mig som om jag blivit helt överkörd av tåget.
For direkt hem från jobbet idag och gick faktiskt och la mig en stund. Vet inte om det blev till det bättre egentligen för jag är fortfarande helt slut.
Kanske det beror på att jag känner mig ensam när Hasse är borta. Fast det tror jag inte heller då jag mest känner mig irriterad.
Missade att lyssna på Mix Megapol i em så jag vet inte om de ropade upp mitt namn. Det här är första gången jag har missat så det känns surt.

Måste bara dela med mig några bilder av Doris. Jag vet inte om hon är en katt eller en utomjording längre. Ett monster Vet jag ju att hon är men titta på de här bilderna och döm själva.

Alienkatt!

Sittande TjockDoris :-)

Katt med hatt =)

Sen kan hon faktiskt "sitt" på kommando också.

Nu har jag funderat flera dagar på att slänga i en toning i håret så nu får vi se om jag fixar att klippa ur lite i riset jag har på skallen först.
Om jag inte klarar det så kan jag ju alltid ha en mössa på huvudet som döljer allt.

Tjingeling från SurMärta =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar