tisdag 13 mars 2012

Kalasmamman!...

Ja vad säger man?
Idag har det blivit lite röjt, presenter inslagna och sen har jag gjort det 2:a på min lista över saker jag hatar!
Jag har nämligen suttit och blåst ballonger tills mitt huvud höll på att sprängas!
Jag är alltså så jäkla rädd för dessa färgglada gummisaker att jag blundar när jag blåser upp dem. Mina armar är så långt från kroppen som möjligt när jag knyter dem och sen är det till att bli av med dem så fort som möjligt.
Joråsåatt jag är nog världens bästa mamma fast än jag inte kan baka nå bra eller tycker så mycket om att städa.
Kanske det var tänkt att jag skulle ha blivit kille ist?
Näääää, tycker nog om mitt i övriga tjejiga sätt för mycket för det.

Cupcakes på G!



Ballonger från helvetet ;-)

















Nu inväntar vi Miras födelsedag som blir toppen för henne!

Tjingeling =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar