tisdag 27 mars 2012

Topp och Flopp!

Det är väl nu man ställer frågan: vill ni ha de bra eller de dåliga nyheterna först?
Vi tar de dåliga.
De flesta har säkert redan hört att Dragons förlorade men att vi skulle Slarva bort segern känns tungt.
Kom nu ihåg att det jag skriver här bara är mina egna tankar och inget annat!
Mina tankar är dock att vi slarvade bort allt i slutet och att domarna redan när det blev förlängning hade valt det vinnande laget.
Jo jag vet att det är lätt att skylla på domarna men ikväll tror jag att många som var på plats håller med mig.
Nu har vi en riktigt tung bortamatch som vi helt enkelt Måste vinna för att vara kvar.
Men som Gunde alltid sa: Ingenting är omöjligt!

Om vi då tar allt det bra!

Hasse slutade i NMK:s styrelse igår och fick en fin blombukett+ ett presentkort på gubbdagis så det var kul.
Sen känns det bra att han slipper lägga tid på detta då det finns så mycket annat att lägga tid på.
Vi fortsätter...
Jag fortsätter att känna mig så där glad och lycklig som bara tanken av sommaren får en att känna.
Fick dessutom visa leg på lyckobutiken idag och det tillsammans med årets monsterbrud gör att man känner sig på topp=)

Får jag bara önska en vinst på fredag och bra grillväder så är jag helt nöjd.

Tjingeling! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar