onsdag 21 mars 2012

Fartfyllt!

Vilken dag och kväll det var igår.
Massor att göra på jobbet då vi nu är inne i slutspelet. Det gäller att hålla tungan rätt i munnen och ha koll på vad som måste göras först.
Sen hade vi match igår. Våra sponsorer gick in och bjöd alla på inträdet så det blev en annorlunda och kul jobbkväll.
Jag fick värva folk till vår nyhetskanal, Insider. Jag hade räknat med ca 30 mailadresser men fick in 70 så det var riktigt bra.
Att sen ha den möjligheten att få se en HEL match var en riktig lyx då jag i vanliga fall jobbar fram till halvtid.
Att det dessutom var en sjukt spännande och bra match gör ju inte saken sämre.
Har du aldrig varit på en basketmatch tidigare så rekomenderar jag dig att göra det!
Det är mer fart och mer underhållande än du tror.
Nästa hemmamatch går på tisdag och jag kommer att dela ut biljetter till den matchen via bloggen så håll ögonen öppna om du vill gå på basket.
Idag har jag en hel del att göra och sen är det utvecklingssamtal med Tove och hennes mentor innan det blir en tur till Birsta City för lite shopping =)

Tjingeling =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar