lördag 10 mars 2012

Inge glavin igår inte...

Men hejsan vad fort tiden går.
Skjutsade Mira till en kompis igår och drog ner en sväng på stan. Hittade lite småsaker till Mirapira och framför allt så hittade jag ett par nya längdpjäxor till henne på rea. Så jäkla nice! Tog en större storlek med en Liten förhoppning om att hon ska kunna ha dem nästa säsong med.

Sen har vi då plumpen i protokollet.
Jobbade matchen igår men fick ju blunda för att slippa se spelet. Inget gick rätt väg och vi var helt enkelt för dåliga. For faktiskt hem när vi stängde ner insläppet men följde ändå live-statistiken via datorn hemma.
Så igår blev det inte nå glavin utan det fick bli survin istället.
Bryt ihop och kom igen nu. Sista grundseriematchen på tisdag och sen kör vi igång kvartsfinalerna.

Har ju en karl som är sjukt kittlig under fötterna men nu har jag fått honom att känna hur skönt det är med massage så igår masserade jag fötterna på både honom och Mira. Vi får se när jag får en lika bra massage tillbaka ;-)

Tove övernattade ute vid stallet och är där idag för att kolla på hästtävlingar. Sen hade de tydligen haft något U-sek- möte med där ute.
I förmiddags skjutsade jag Mira och Hasse till Sidsjöbacken för slalomåkning med Stefan, Edvin och Maja. Själv for jag iväg och handlade inför middagen som idag består av potatis och rödtunga med kräftstjärtsgojs. Till det blir det vitt vin. (Idag är det iaf glavin kan jag lova) Det vattnas redan i munnen :-)

Sen blir det nog till att följa eländet mello och svära åt hur svenska folket röstar fast man inte har röstat själv. Sådär typiskt svensson-svensk alltså ;-)

Tjingeling =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar