onsdag 14 mars 2012

Ensam och slut.

Så har den här dagen gått med.
Hasse kom hem lite tidigare så vi kunde: lämna hans väska, hämta tjejer, göra klart cupcakes och macroner, göra tårtor, städa det sista och självklart se på när Mira öppnade paket.
Sen for han iväg på skoter-resa och jag blev själv med resten.
Men Mira var mycket nöjd med alla presenter och jag fick Äntligen träffa Bästis och Smurf igen.
Känns som att det var Hur länge sen som helst!
Fattar inte att min lilla pussgurka som bara jag fick ta i som bebis nu har hunnit bli 8 år!
Mammas lilla stora tjej.
Grattis på din dag Pussgurka!!!

Experimentlåda med stenar. Mira Älskar stenar!


Mumsig tårta =)
Nu har jag hunnit med att titta på mina serier och sms:at en del med lillebror. Det verkar som att han och hans tjej kan bo här när vi är borta och det vore så nice.
Mår inte alls nå bra efter den här dagen men gör som jag brukar, biter ihop. Att jag aldrig kan lära mig. Vänster arm är nästan helt bortdomnad nu så det blir mycket radera då jag trycker fel hela tiden. Det blir mao en spännande dag på jobbet imorrn.
Kan bara säga att jag verkligen Ogillar att Hasse är bortrest men det kan inte hjälpas.
Han har det iaf mycket bättre än jag har det så jag får glädjas åt det ist.
Nu tänker jag skicka Tove i säng och efter det är det inte långt kvar för mig heller skulle jag tro.

Tjingeling...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar