fredag 30 mars 2012

Vinst och nerver!

Vilken dag/kväll det har blitt!
Efter en nervöst dämpad dag på jobbet som bara hade Ett glädjeämne i form av att Mr Öhrn kom in och delade med sig av sin resa till Afrika så var det bara till att vänta.
Vänta på att matchen skulle börja och vänta på att slutsignalen ljöd!
Vi ledde, ledde, ledde och låg under, låg under, låg under, tills det bara är dryga 2 minuter kvar. Då leder vi igen och håller ledningen till en vinst som betyder en sista och Helt avgörande match hemma i anrika Sporthallen på måndag.
Jag vet inte vad just Du kan om basket men precis Allt kan hända!
Nu fyller vi hallen på måndag och tar hem den här kvartsfinalserien så att vi är ett steg närmare guld igen.
Alla hade räknat ut laget inför bortamötet så det ska bli intressant att se vad ST och Dagbladet skriver nu!
Man vänder kappan efter vinden va?
Mig ser ni iaf i en OnePiece uppe i insläppet på måndag för jag håller det jag lovar så de så! :-)
Jag ska kolla Om det finns en chans att lotta ut biljetter till den matchen här på bloggen igen men det får jag återkomma med imorgon.

Nu mina vänner ska jag fira med lite vin och ost.

Tjingeling =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar